Monday, August 1, 2011

kenapa mesti cemburu dan memburukkan orang?


"dalam dunia ini tak ada yang sempurna. terima bila orang lain ada kelebihan dan tarikannya yang tersendiri.."


assalammualaikumm..

ni kadang2 terfikir juga aku. bila ada dua orang sahabat baik, sering bersama kemana sahaja. tiba2 seorang tuh menjadi cemburu akibat seorang lelaki. dan dia mulai memburuk2 kan c teman depan lelaki itu. ni aku nak story sikit ni. belog oh belog. sila la dengar story aku ni..

ada budak ni.. c A dan c B.

okay. nak d pendekkan cerita. c A kenal kan c B dengan kawan lelaki dia ni yg bernama D. then B menjadi semakin rapat dengan D. D kurang layan A.

A menjadi sangat cemburu dan lonely. dan mungkin agak desperate. hahaha

so, everytime A bcalling dengan setiap lelaki. dia akan cerita apa yg kurang elok tentang B.

aku yang mendengar ni pun. agak kurang senang la dengan perlakuan dia. she keep tell the same story over and over again.

aku harap kau ( A) sedar la apa yg kau buat tuh tak berapa elok. cerita keburukan kawan kau pada yg lain sangat tak elok untuk kesihatan. aku nak tegur , hmm tapi segan. kau kan dewasa dari aku. aku harap kau mengurangkan mengata. ( ntah2 aku pun kena kutuk .. ) haha

agak2 kalau dia baca entry ni dia meradang tak? terasa ? hmm...

okay la.
selamat berpuasa..

puasa pertama. sayangnya aku tak boleh puasa. sadis. biasa la big boss bagi cuti. okay la. nak rehat. nak tidur.

selamat malam...

No comments: