Friday, August 5, 2011

aku first love dia?




Assalammualaikum..

Pernahkah anda mengalami keadaan dimana adik bradik suka kat korang?

Wahh ini yang terjadi dekat aku sekarang. Amazing juga la. Tak sangka pulak yang c abang ni masih suka aku sampai sekarang. Hoho. Dia kata aku ni 1st love dia.

Eii ngeri. Lucu juga bila ingat balik cerita tym budak2 dulu. Keh3 this is the 1st time we are talking. Sebab dulu aku sangat elegik dekat dia.

Tym aku tau dia suka kat aku ( tym tuh aku dalam taun 4 kut, dia taun 6 ) . amboii masih sangat budak kan tym tuh. Hihi.

Aku masih ingat yang aku rela aku sembunyi dekat bilik guru tym waktu rehat dari jumpa dengan dia. Hihi.



Lepas hampir 11 tahun tak jumpa.akhirnya baru tadi aku chat dengan dia. Terjadilah beberapa conversation yang ku kira agak lawak.

Adik dia ni. Emm ingat tak entry ni. Ni adik dia la ni. Hihi^^

Sebenarnya aku ni agak bingung. Susahnya nak cari BF. Yang aku suka, rejek aku. Yang aku xda hati, ramai pulak yang datang. Haish dunia2.

Okay la ! nak p makan bubur. Hihi.

2 comments:

fa-in said...

hee..
tak apa la dik, beljar dulu sampai berjaya jgn couple. :)

Apple said...

haha..
makasih.. bila dah berjaya nnti baru nak cari my mr.right.. hhaa