Thursday, August 4, 2011

dulu saya comel tapi sekarang???


Assalammualaikum..
Entry ni tak lain dan tak bukan sebab aku tengah bosan tak tau nak buat apa. So memandangkan adik aku tetiba mintak gambar time kecik2 dulu. Tetiba nak show off muka yang agak comel buntal waktu bebudak dulu. Haha

buntal dan bulat^^
ni aku ngan adik aku. ahah..
wajah yang selalu aku rindui~

Sekarang ni bukan nak kata tak buntal. Cuma dah agak kurus. Cewahh. Perasan kurus pulak. Mentang-mentang lah bulan puasa.

bila dah dewasa ni yg jadi ngan muka aku. tak buntal kan? haha perasan betul diri ini ..hoho


Sempena bulan puasa ni. Marilah kita berramai2 buat amal banyak2^^


Aku amat kecewa bila header yg semalaman aku berusaha untuk siapkan tak menjadi. Bila nak jadikan header, tak pulak dia kelip2. Ish3. Aku pun tak tau apa masalah sebenarnya. hahaa.. mungkinkah aku sendiri yang salah buat atau aku memang tak tahu buat. hoho. tak kisah la. yang penting aku suka dekat belog baru aku ni. cun . warna putih berseri gitue... hoho..


Aku sangat penat laa !! warghhh..!!
tidur la ^^ zzZZ jom..
Selamat malam dunia. Akhirat setia menunggu kita..cewah macam ayat orang yang betul2 dah inSaF kan. hihi..

tOLoNg banGunkAn aku SAHUr^^

No comments: