Saturday, August 13, 2011

i am a grown up woman


assalammualaikum..

baru aku sedar rupanya aku dah berumur 21.. hihi. dah dewasa rupanya. bila aku tengok gambar dan imbas kembali apa yang telah terjadi selama 21 tahun aku hidup dalam dunia ini. tiba- suatu perasaan yang sukar ditafsirkan hadir dalam hati ini. sebak juga rasanya bila mengenang nasib.

********************

dia msj aku " jangan berharap pada sesuatu yang tak mungkin kau akan dapat"

sebenarnya aku bingung dengan apa yang dia cuba sampaikan.

baru-baru ni baru aku tahu maksud sebenarnya. and suddenly i feel so pathetic! huhu. apa yang dia cakap memang betul. selama ini aku berharap pada suatu yang tak mungkin aku dapat.

"aku sebenarnya sentiasa berharap yang aku akan jumpa lelaki seperti dalam anime tuh. sangat mengilai lelaki anime."

bila aku fikir, suddenly aku cry. sebab benda yang aku nak sangat memang tak mungkin akan aku dapat.

dia tuh siapa? dia ex aku. hahahah

he was my mr.dracula. "

********************

dari aku kecik sampai dewasa macam ni, rasanya muka aku tak banyak berubah. cuma kecomelan itu semakin pudar dan berganti menjadi cantik kut. haha ( perasan sudah)

1. tym umur 4tahun kut. comel dan buntal sungguh diriku^^

2. umur berambah setahun dan makin kurus kan?hihi

3. with my sister.. hoho.. sangat kontrol comel. keh3

4. omG! ini pix tym SPM dulu. percaya atau tidak. muka I penuh jerawat ( stress study kan^^)


1. yess! ini pix tym form4. agak kurus? emm..? wondering~

2. seorang along yg berjaya. banyaknya duit. tym ni kat matrix dulu. tym mau makan2 d MAnjarasa. nyam3

3. well, antara my bestie d matrix dulu. aisar dan hazim. mereka sangat cool.. miss u all la..^^

4. this is my kawan dari Semekar dulu. then kami bersama2 dekat matrix. well sekarang dia d UPM..^^

1. setelah bergelar jururawat pelatih. ini popo ( nenek -dalam bahasa cina) yang agak aku syg^^

2. nurses day..

3. my kawan rapat tym matrix dulu. nama dia ika^^

rasanya ini kehidupan aku sekarang. emm. sebagai student nurse. dari sem1 sampai sekarang (sem5).. i am getting matured right. huhu..

woo.. the latest me. i cant believe it. bukan majah baby face leh ( hahahaha perasan)


i got a news!!

remember when i said i want to have a mexican BF?
well.. i might have one already^^
his name is NICO LABRAGA..
he is very nice guy.
but he is not a mexican.
he is spanish guy. huhu T.T



tata~


No comments: