Thursday, June 2, 2011

perempuan juga ada egonya


assalammualaikum

hati ini yang kurang stabil..
semua ini disebabkan dia..

ramai orang kata lelaki ini ego. yah! ego tak bertempat..
jejaka, FYI, perempuan ini juga ada egonya. cuma ego itu tak terlihat dan perempuan ini pandai kontrol ego.

ego perempuan ni lain dari ego lelaki.

fakta 1 : bila perempuan marah , dia cakap dia tak marah padahal dalam hati macam gunung berapi.
: bila lelaki marah, dia cakap macam2 benda yang tak bagus. tangan tetiba pandai naik dekat pip.

fakta 2 : bila c dia bz, pmpuan akan kata xpa la.. then pmpuan takkan cari lelaki 2 sampai llaki 2 cari mereka lagi. (padahal dalam hati rindu)
: bila c dia bz, lelaki akan kata c pmpuan itu curang.

fakta 3: bila pmpuan buat salah, pmpuan akan berysaha untuk minta maaf dan memujuk c lelaki.
: bila lelaki buat salah dan c pmpuan marah, c lelaki akan buat tak tau aje ( huh! sangat menyakitkan hati)

fakta 4 : bila c lelaki selalu menyakitkan hati, hati perempuan dari sayang bertukar neutral then jadi benci..
: bila c perempuan menyakitkan hati c lelaki terus2 akan cari lain..


saya kadang2 sakit hati juag dengan c kawan. tapi saya tak tau kenapa saya tak boleh marah dekat dia lama2. mungkin saya sayang dia kut.. hihi^^
tapi kadang2 saya bosan dengan kata2 maaf dia.. saya dah bagitau dia itu..haha

ntah la...apa nak jadi , jadi la... saya pasrah..cewahh... ^^

ok2 saya ada kerja ni..choww.....

No comments: