Friday, June 24, 2011

Day 09 - How you hope your future will be like.

 Assalammualaikum..

Wahh agak awal diri ini bangun pada hari ini. Hoho. Jom kita cerita pasal masa depan.
Ok3..
5tahun akan datang saya ialah seorang jururawat yang Berjaya. Hoho.

*adakah masa itu saya telah berkahwin? Mungkin.
Dan mempunyai anak? Mungkin.

Tapi saya suka fikirkan tentang harta. Haha ( bukan bermaksud saya ini materialistic yaa)

Selepas 5tahun berkerja, saya akan ada sebuah kereta. Adakah ia Toyota wish? Honda CRV? Honda jazz? Atau hanya kereta proton 2nd hand?

Dan saya ada sebuah rumah yang sederhana besarnya ( kalau rumah besar takut jadi mangsa rompak) hoho.
*Dalam rumah itu akan ada macam2 benda. ( well rumah moden sederhana besar) oppss..

5tahun akan datang saya berusia 26 tahun. Masih muda. Hoho.

Dan anggaplah saya telah berkahwin masa itu. ( belum dapat bayangkan saya akan berkahwin dengan siapa)

“siapa nak kahwin dengan saya angkat tangan!!!??”

LOL… saya tak dapat bayangkan kehidupan selepas berkahwin. “ya Allah, semoga aku mendapat jodoh yang baik”
"

No comments: