Monday, June 27, 2011

Day 12 - What happen today.

Assalammualaikum..
Hari ke 12. Cerita apa yang jadi hari ini. Em tak ada benda yang jadi hari ini. Saya just duduk berdiam dri kat rumah..
O ya.. Anak kucing saya yang baru lahir mati. Huhu..sadis.
Dan saya agak happy juga hari ini kerana seorang kawan saya ini sangat comel.
Dia sentiasa buat saya happy. Like la.
Akibat kebosanan yang tak tertahankan. Saya melarikan diri kepekan.
Tujuan? To have a hair cut. I cut my hair. I kinda like my new hair. Sangat comel dan menampakkan saya agak matang. ( sesi memperasankan diri telah bermula.)
Saya ditemani oleh *kawan saya. C abu.

'Oi abu, thanks kasi kawan saya hari ini!!'

Kami pergi keroke and i have fun with him.

Well hanya my kawan@ anak buah c along jak tahu apa hati saya cakap. Dan dia mengugut untuk bagitau orang yang terlibat apa saya cakap.

“awas ko along kalau ko bagitau dia. Sa tia mau kawan kau lagi”

 Okay la tuh! Ahahha

Bukan itu yang saya nak cakap. ( not about pasal hati tapi what happen today)
Well, tengah seronok2 saya bergembira dan berfoya-foya d pekan. Terjadi sesuatu!
Apakah yang telah terjadi? Saya telah didatangi oleh sesuatu yang berwarna merah dan sangat payah menghadapi kalau tak ada persediaan. Kemudiannya saya bergegas untuk kembali ke rumah akibat dari peristiwa merah berdarah itu ( hanya yg ada ditempat kejadian faham )

Sebenarnya itu saja pun yang terjadi. 

******************************
Sampai rumah, saya text dengan along. Sekali lagi bincangkan hal yang sama. Woo.. sadis. Nak sangat saya cakap pasal benda tuh kat sini. Tapi hati ini menahan! Hoho. Takpa la.
*******************************

Adalah lebih baik untuk saya masuk tidur dari berterusan dengan keadaan yang emosi ni.
Selamat malam dunia. Insyallah saya akan melihat dunia ini bila saya bangkit pada esok hari dan hati saya akan gembira macam tak ada apa yang berlaku.

No comments: