Friday, June 24, 2011

peminat setia saya ( perasan)


assalammualaikum.

tadi c H ( bukan nama sebenar msg) sebenarnya dia msg saya tiap2 malam. just to say good night dan good morning dan segala wish2 selamat. dan saya memang sentiasa selamat. hahaha..

dia mengaku dia ada tangkap cintan dengan saya ( yg mana saya tolak dia dengan lembut) hooho.. kejam!
well, kalau nak tahu, gaji pertama dia dulu dia bagi dekat saya ( tapi saya tolak ) hahah.. sanggup kan. saya sangat takut kalau dia menjadi sangat serius terhadap saya.

hahaha....kadang2 saya tak faham bila dia cepat sangat marah kat saya. hoho.. tapi tak pa. saya dah explain kat dia. ( susah juga kalau ramai peminat ni, perasan tahap dewa)

hoho... tak apa lah.. saya hormat dia sebagai senior. tak salah kalau dia rajin msg kan. saya cuma harap dia akan lupakan saya dan cari orang lain yang lebih sesuai dengan dia. hoho...

No comments: