Tuesday, January 25, 2011

:: tips cantik mudah dan murah ::



assalammualaikum wbt..
sekarang saya ada dalam kelas ni. tak tau nak buat apa. so, datang pulak mood memblogging ni^^

nampak entry diatas??
ni la yang saya akan cakap dan bebelkan.

mau cantik? cute? atau yang sewatku dengannya?

mau c dia sentiasa melekat dan sayng dengan kita?

ada caranya~

tak perlu pakai botok atau suntik macam2 kat muka 2. siap ada yang pakai susuk lagi. kononnya untuk nampak cantik.

ish3 ..

wanita,
cukup cantik walau hanya dengan senyuman
yang ikhlas dari lubuk hati mu

wanita,
tetap cantik dengan gerak ayu mu
disulami dengan kesopanan

wanita,
jagalah kecantikan mu
tutuplah hijab mu
berikan hanya pada yang layak
suamimu tercinta.

wow.. apa yang saya merepek ni. jauh terpesong dari tujuan sebenar^^

ok2.. nak cantik?

ni tips yang saya amalkan..(cewah... macam la saya ni cantik sangat^^)

1) rajin2 minum air suam untuk mengekalkan awet muda ^^
2)rajin2 jogging ye.. biar segala toxin yang x diperlukan keluar melalui peluh.
3) pandang cermin dan kata "Saya Cantik"
4) paling penting penjagaan wajah. buat facial 5kali sehari. nak tau facial apa?
ambil air sembahyang. ini buat kita nampak cantik jika muka dibasahi dengan air sembahyang.
ok sekian tips cantik dari apple^^

6 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

beauty is in the eye of the beholder.. cantik tu subjektif kn?? bergantung kt interpretation individu tu sndiri.. ^_^

apple said...

iya..cantik xsemestinya pada paras wajah...hihih

Syaidahtul Badriyah Aziz said...

huhu...ok...u are tagged!

HAZWAN17 said...

sentiasa senyum pun dah cantik

apple said...

ok idah! tnx^^

apple said...

iye hazwan..senyum selalu..nampak cantik^^