Friday, January 21, 2011

:: aku rindu sangat::



assalammualaikum wbt..
12.28am..saya try untuk wat entry bermakna ini^^

emosi saya yg kurang stabil ..
):

kenapa rasa macam ni?
i feel so unsure..
hati x tenang..
mcm rindukan sesuatu?
apa ya?
tiba2 air mata mengalir perlahan.
hati rasa sakit.
perasaan yg tidak dapat digambarkan..

kemudian saya melihat hp saya.
buka folder picture.
picture>kucing

nampak pix kucing saya..
wahh..
i miss all my cat...
saya sangat sayang kucing2 saya.
sampai mak marah..
dia kata saya ni lagi sayang kucing dari saya sayang manusia..
mmg ini la kebenaranya..
saya sangatt sayangkan kucing2 saya.
saya nangis bila ada kucing sayan hilang atau mati.
*macam mak mati anak

makcik2 saya panggil saya mama kucing,
well,
i like it!
saya suka tidur ngan kucing2 saya.
kucing2 saya rajin bangunkan saya bila subuh menjelma.
kucing saya suka makan coklat dan aiskrim( macam tuannya)
kucing saya suka tidur atas perut saya.
kucing saya buat saya tenang.
kucing saya buat saya happy.
kucing saya buar saya nangis bila saya rindu.
kucing saya faham bila saya marah.
EVERYTHING IS ABOUT MY KUCING!!

benar!!

kucing tidak menyakitkan hati macam manusia myakitkan kita
malahan kucing buat kita tenang
kucing buat kita senyum
bila saya kecewa dengan hidup saya
saya cari kucing saya( juga mak saya)

saya pernah bawa kucing saya pergi hostel
nama dia iman
sebab dia suka bangunkan saya bila azan
saya MISS dia!
dia hilang!
saya sedih!
saya risau!
iman!
mana dia ni??
saya dah xda kwan macam iman!
saya miss iman yang manja !
saya miss iman tidur atas perut!
saya miss iman suka tidur d rambut saya!
saya sangat SAD!
saya mau iman!

xakan ada kucing lain yang dapat ganti iman saya,,
i love u iman..
forever!

HUHU

T_T

P/s : mak saya x suka kucing tapi dialah yag selau beli makanan kucing.

saya ada 16 ekor kucing.
sayang semuanya.
tapi bila saya jauh dari rumah
kucing saya hilang
kena curi
kena bagi orang
anjing xbertauliah ggit kucing saya!
sekarang saya hanya ada 6 ekor kucing!! huhu

saya apple!
saya ialah pencinta kucing

saya ialah ummi hurairah


ni manja~ dia susukan anak kakak dia..tym ni dia tengah beranak..

nampak? kucing pun tau erti kasih sayang..kenapa manusia tidak?!

manja nak beranak!
dia takut! jadi, dia pergi tempat eyau( kakak manja)
lovely kan..

eyau kasihan kan manja..
1st dia beranak..
ni adalah antara kucing2 saya..comel??
mcm tuan dia^^
kucing dan ayam d rumah saya bukan kawan baik..
cuba teka berapa ekor kucing dalam pix ni^^

mereka yang sangat ku sayang^^

anak2 ku...nakal sangat!
suka main d luar^^
kucing2 saya..
putih
tam-tam
oren
comel kan.
hobi mereka: lepak bilik saya..
ini la dia iman.^^
dia suka peluk losyen saya bila tido..
i miss u iman..
ini manja..
suika tdo atas perut saya^^
ni manja juga.
saya suruh dia buat posing maut..
ahaha
dah lemah manja ni.
saya main dengan dia..
miss manja juga..
dia dah xda..T_Y
ini?
eyau..
kakak nya manja..
tau pulak dia posing kan..hihi

opss dah jam3.25 am..


nak tidur la..
ada class..
sabtu pun ada class?
seksa nya.

i miss my kucing..

muahhx!
kiss untuk kucing2 saya..

love^^

tuan korang, apple

25 comments:

Ana Faraqien said...

gadie. lowong. punya banyak kucing ko!

ayyu Hasmayyu said...

hahaha...gadie...knpa ko bg mkn kucing ko mcm sy bg mkn ayam sy

apple said...

along! bnyak kan.... sumil2 leh 2..ahaha

ayu: ai durg xmau kena kasi makan d piring gima..mau bramah mesra sama 2 ayam...ahaha

Nur Alwanie said...

sa jeles ko byk kucing! nda pa lahh.. haha

apple said...

hihi......buka ko pun bnyak kucing juak ka 2 wiwik??

Syaidahtul Badriyah Aziz said...

terbaik punya tauke kucing!

apple said...

mau beli kucing ka ida?? ahaha

Aretikz said...

Kucing oh kucing, kucing aku pun banyak, tp kucing kat luar, haha..

apple said...

muahah...kucing luar ka? xda kucing siam? i suka sgat dngan kucing tau^^

ARAJ said...

wah banyak kucing...best gila...saye pon peminat kucing jugak...=)..kucing boleh jadi penenang bila saye berdebar...=)

apple said...

wahh..sama la kita...sangat memahami kucing ni..bila saya sedih..saya cari kucing saya^^

ARAJ said...

hehehe...aritu baru je kucing saye mati kene langar...sadis...

apple said...

mmg sedih..
ada anak kucing saya mati kena gigit anjing.
rasa macam amu tembak jak anjing 2.

ARAJ said...

gigit je anjing tu balik..hihih

apple said...

hihi...xpa dah tembak anjing 2..hihi

RuSh D said...

wah,byk nyer kucing..ada kenduri ler..huhu;)

apple said...

hihi...nak makan kucing? ke nak bagi makan kucing^^

AesyaZealous said...

byknye kucing!!waaa

apple said...

nak seekor>??

RuSh D said...

byk nyer kucing...best2..

supersaraa said...

haa..fanatik kucing nie.cutenye :D

mohd sasuke said...

wah2..syg kucing..hehe

latest entri :
http://caersasuke.blogspot.com/2011/02/10-gua-tercantik-dalam-dunia.html

apple said...

apple to rushD :hihi...comey kan kucing saya^^

apple said...

apple to supersaraa : apple sangat sayang suma kucing apple^^

apple said...

apple ro sasuke : hihi jom2 kita sayangi kucing^^