Friday, September 30, 2011

kisah dongeng saja

gambar sekadar gambar hiasan. xda kaitan dengan entry


KISAH DONGENG- STACY

Ku sedar ku tak seberapa

Jika dibanding mereka

Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias

Hanyalah hati yang ikhlas

Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya

Mencintai aku bukan kerana rupa

Dalam waktu sedu

Dalam waktu hiba

Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya

Sanggup menerima insan tak sempurna

Atau mungkin cinta sebegitu hanya

Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan

Dipeluk dalam dakapan

Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan

Kehadiran seorang teman

Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya

Mencintai aku bukan kerana rupa

Dalam waktu sedu

Dalam waktu hiba

Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya

Sanggup menerima insan tak sempurna

Atau mungkin cinta sebegitu hanya

Kisah dongeng saja

********************

WARNING!! Ini entry EMO

Speak about EMO again. E.M.O “emotional memory ofMe”. Baru tadi saya bertekad untuk menjauhkan diri dari dia. Tapi tiba-tiba dia keep me with him. Mean? Dia tiba-tiba rajin call awal pagi dan nonstop texting with me. I cannot resist you laa. Alahai.

Hari ini :

-saya telah makan banyak sebanyak-banyaknya kat pizza. Lepas ni saya start DIET again.

-FYaI( for you all info) – my berat naik 3KG. from 47 to 50. OMG! *TEKANAN melampau-lampau. Baru jak time puasa tuh turun 9kg. T.T

-KBOXing sepuas-puas hati saya. Lepas ni xnak enjoy-enjoy lagi. STUDY MAUT for final.

-Somebody ask for a phone number ( abg pizza) , I gave it. THE WRONG NUMBER. Hahaha! Saya KEJAM!!

- Berjaya menjual HP CSL saya dengan harga RM65. Harga asal RM85.

- My mum tiba-tiba bank in duit. *HAPPY^^

- missing him. *blushing

*********************

Ok la. OUT DULU UNTUK MENUNAIKAN APA-APA KEWAJIBAN @ KEWAJIPAN?

Mana satu ejaaan yg betul ? ( agak NOOB dalam bahasa. In language pun NOOB juga) haha.

Selamat malam? Jam menunjukkan 8.37p.m..

No comments: