Thursday, September 29, 2011

giving up!


assalammualaikum..

warning! ini entry EMO. Macam tajuk entry “GIVING UP” , I am now giving up on you.

Dear, this one for you. Hope you read it.

Dear, saya tau saya bukan siapa-siapa pun dalam hidup kau kan.?

I know that already. Even kau cakap kau sayang saya (dan saya sayang kau juga), but I don’t know why lately, I don’t feel happy when I am with you. Then I realize that YOU NOT THE ONE. Maybe saya agak kejam bila mengatakan ini. Saya sedar saya hanya sayang kau JUST AS A FRIEND. Not more than that. Maybe kau juga keliru tentang sayang kau dengan saya. Sebab kita always together ( in phone) hahaha..

Dan ketika saya menaip entry ini, saya telah kuatkan tekad untuk menjauhkan jarak kita buat sementara waktu. Harap hati saya setabah itu. (kuz saya pandai rindu kau juga kadang-kadang) eh ALWAYS. Hihi. That why I need to do this. I don’t want our relationship be more than a friend. Not yet. Kalau kau sanggup, kau tunggu la 4,5tahun lagi. Apmcm? Sanggup?

Saya sangat melalut.

Dear friend,

Jangan hairan kalau xda text or call from me in a while.

Just so you know, I will really2 miss you.

Now? I miss you too. daisuke aishite.

Alamak! Jam 3.10 pagi. Saya tidur dulu. Selamat malam dunia.^^

No comments: