Thursday, November 1, 2012

tabole nak kate

Photobucket

huh.. belum lagi tidur neh. nda mengantuk bah.

lagipun sekarang suasana baru kerja kan. jadi amcam-macam jak dalam fikiran ni. huu.
sandi betul kehidupan. walau apa pun say tetap bersyukur sebab akhirnya saya dapat kerja yang saya idamkan, cuma bukan apa yang seperti saya harapkan. saya mau kerja c unit kecemasan hospital. tapi dapat pulak d unit kominiti.  bukan tidak suka tapi kurang minat.  saya amat minat bah d kecemasan. itulah cita-cita saya dari dulu. tapi apakan daya, 
rezeki saya sebagai jururawat komuniti. hihi

ada try minta pindah unit tapi xdapat. xpa la. ujian dari Allah bah tuh.
dia lagi mengetahui apa yang terbaik buat saya kan. syukur alhamdulillah juga kan.

kalau ini yang terbaik buat saya, saya terima.

" jika Allah Rinsu akan hambanya, dia akan memberikan hambanya satu hadiah iaitu ujian-ujian darinya. agar hamba nya merintih dan berdoa kepadanya. "

Ya Allah aku terlalu banyak melupakan mu,
berikanlah aku yang terbaik dalam hidup di dunia dan akhirat,

Amin Ya Rabbalaalamin~



No comments: