Tuesday, November 6, 2012

saya sebiji apple

assalammualaikum..
rasanya malam ini saya mau membebel panjang-panjang.

boleh ka x? kalau xboleh. saya tetap mau membebel.haha.
saya tau bukannya ramai yang akan baca belog saya ni. so, biarla.

haha ni tempat saya bercakap-cakap outloud apa yang ada dalam kepala otak saya ni. hihi. 

now/sekarang :

sudah dewasa bergelar penjawat awam. baa kerja sudah pulak saya tuh kan ( yg terharu kunun ni )
masih terasa macam time student-student dulu ni. aha kenapa tu aa?

emm masalah saya sekarang. tinggal di quates la kunun. share sama staf yg lama. aduhai inda bengam bah kami. haiya. langsung xda komunikasi ni. terutamanya yg c tuttt.....

adada kami d rumah macam inda kena nampak bah. terpaksa bah dia terima kami d rumah tuh.
apa buli buat. kalau la saya ada kereta sudah. mau juga saya pindah rumah sendiri. baru la senang mau pg kerja. memandangkan belum lagi ada kereta,
terpaksa la share dulu sama durg. haiyaa..!


saya buat tidak tau ja la ni.

xsiuk betul kalau tiada blik sendiri o. huu

terpaksa lagi tidur d kusyen. nasib baik juga durg ada sofa. haha...

ada kawan saya, tidur d lantai. tapi tuh lagi baik. 
sebab housemate durang bagus.n peramah.

wahh!

sombong o. alahai.. kenapa la saya kena deal denga orang-prang yang sombong ni.
saya mau marah pun inda buli.
bah tau-tau la.

urg bilang d tempat ni banyak orang suka main lontong.

tau ka apa tuh lontong.

lontong ialah sejenis sesuatu yang boleh mengenakan orang. alaa macam ilmu sihir tuh bah..

risau juga bah saya. ni tempat kan .. yang paaaling pedalaman. tapi inda lawan la kawan yang kena d pensiangan. lagi sandi.

tapi duit banyak baa.. haha rm1500 juga o elaun hidup susah.

mata duitan betul oo saya ni kan. haha

oya! sepa yang baca ni post. kamu mau beli tablet pc ka? murah jak.

kalau mau pm sana fb la ba kan. kalau inda dapat pm. add la dulu.. 
haha

eh saya ni bukan jenis yg suka approve urang.
tunggu smpai 200 fren rq dulu baru la saya mau approve.. heheh

panjang sudah ka ni?

belum lagi kan. tapi saya malas suda la mau menaip. saya mau layan mesej dulu. hahaha..


eh selamat malam.

p/s : kasi doa saya kawen awal. hahah

-end- 

No comments: