Friday, November 2, 2012

lama sudah tidak jiwang

Photobucket

aha memang blog saya ni tempat untuk berjiwang jak bah kan. 
selain dari tempat meluah rasa tidak puas hati, dan marah-marah... ini memang tempat untuk meluah perasaan yang tidak terluah sama siapa-siapa.

bah! paling sandi aa. haha. saya mau juga berjiwang tapi besa itu time-time saya putus cinta, rindu seseorang atau apa-apa jak la. tapi memandangkan sekarang saya langsung tiada rasa macam tuh,
jadi blog saya hanya sebuah blog yang bosan. hihi.

sekarang saya fokus sama kerja ja la ni. huu.
sudah bergelar penjawat awa, mesti pandai sudah berfikiran agak matang. 
matang tandanya saya boleh kawen uda la ni kan. hihi.

aduhai ingat kawen jak oo.
ramai bah yang cakap, sudah kerja japa tunggu lagi. cari la siapa-siapa mau kawen.

aik! kawen bukan sembarang bah mau kawen. pandai- pandai juga mau pilih orang bilang mama saya, huhu

alahai.
jam berpa sudah ni?
 saya mau sambung auction.

haha tuh bah hobi baru saya. mem'bida' dan membeli online. hii


No comments: