Tuesday, October 30, 2012

meluah

Photobucket
Sekarang saya telah bergelar JURURAWAT TERLATIH U29.

Gred bukanlah satu kebanggaan. Tapi biasalah semua nurse pasti tau bahawa klinik atau unit komunity biasa nya d conquer’ oleh jururawat masyarakat.
Hmm sebenarnya saya bukan mau komplen la , tapi ada sesetengah mereka yang suka memperbodohkan staf baru.
Tulung lah.

Kita sama-sama kerja bah. Mesti ada tuh KERJASAMA urang bilang.
Saya tau kamu senior staf dan lebih berpengalaman d klinik.
Tapi kamu tidak patut buat kami ( jururawat baru ) macam orang bodoh yang tidak tau apa-apa bah.

Memang kamu punya makanan la bah d klinik tuh, saya tau kami lebih banyak train d hospital. Huhu.

Bukannya apa. Saya cuma rasa sedikit terkilan dengan layanan beberapa senior staf di sini. Kami baru, jadi sila tunjuk ajar. Bukan mau kurang ajar sama kami.

I ask you nicely. But I answer me rudely. Sabar jak lah. Huu!

Bah tamat. Jangan mengomplen banyak-banyak.

cik apple, sila kerja dengan ceria setiap hari ^^


No comments: