Monday, April 30, 2012

final exam

Photobucket
hmm.. this week start sudah exam.
3hb-4hb ada OCSE
Objective Structured Clinical Examination (OSCE)
7hb-8hb ada teori.
Emergency Nursing & Professional Practice
aduhai saya harap saya dapat jawab dengan tenang la kn. huu.
tapi napa ni?
mood study belum ada.
en.Mood. 
Come to me. ahaa...

hey cik hidayah..
yes... YOU!
ehh? that me!..
study2..
ummm.. this is my last entry for this month..
and for the next 2weeks..
i won't be appear in any network..
including Fb, Twitter, Blogger, Formspring ect...
and no more Movie or Anime of Manga
simpan ni lappy dalam beg.
kunci ketat2..

the true fact..
student feel like dying while studying.
aik.. seems legit. haha
but i'm dead if i'm not start study right away.
umm.. later la.
give me 10 minute to finish this entry. haha
can?
can bah kalau me kan.
hmm..
waondering..
boleh menyimpang sket ka?
ada ni urg text tadi..
confession la kunun.
rupanya all this time dia xboleh lupakan saya.
after i rejek dia.
i guess saya ada buat entry pasal dia kut.
KLIK sini kalau nak baca.
ahaks..
aik. we friend jak bah kn. 
u like big bro to me.
huhu.. jangan la sakit hati pula sama saya.

semoga kau jumpa yang betul2 mengena dihati mu. hee..


ehh.. habis dah.
kay.. lepas hbis i tengok 9gag. 
i off la..

Doakan Saya tau.

-wassalam-







No comments: