Monday, April 16, 2012

little reason to Smile:) #1

Photobucket


mari senyum :)
kan manis senyuman tuh.. semanis kurma.
apa yang buat saya senyum?
dan kamu senyum?
saya suka senyum sebab bila orang nampak saya senyum
mereka juga ikut senyum 

*senyum
tak perlu kata apa-apa
dengan senyuman
terjalinlah ikatan





* bila tengok baby senyum.
kita juga senyum
rasa macam nak ada baby ja~ huu
takpa la..
tunggu 3,4tahun lagi
ada la baby sendiri..
insyaAllah


* tengok balik gambar2 lama
wahh.. 
macam2 kenangan kan.
pss~ saya rindu!
-waktu muda2
- happy dengan kawan2 
-macam2 aksi yang fuiyoo..
made me think.
* this is me? hahaha


*tidur paling best.
bila dapat tidur rasa bahagia yang tak terhingga.


* chatting
chat dengan kawan yang jauh dan dekat
macam2 cerita boleh share
kadang2 ada yang hantar link yg lawak dan aneh
haha..
and yes!
make me smile..
how bout' ya?


*main kucing
wahh. saya sangat suka main kucing
masa2 emosi,
kucing la pengubat jiwa
i miss my kucing d rumah.. huu
meaw... 


*DSLR idaman ku!
kalau dapat ni..
kompem xmau apa2 leh lepas ni.
kalau la.
bila la boleh dapat benda ni.?
huu
ada sesiapa yg mau bagi sa ni??


* text Good Morning
paling best
bila cek hp.
ada banyak text wish you good morning
waa..
tapi klu xda yg text pun.
apa bleh buat.
dapat text dr celcom pun okay la. haha


* makan d katil?
saya paling suka ni.
bangun2 jak terus makan. 
i like la. xlama leh jadi gumuk ni. haha


* rasa memiliki dan dimiliki
seriusly~
mau juga kan ada someone yg kau boleh cakap
*HE'S MINE!
haha
malangnya.. 
buat masa sekarang.
i don't have anybody.
do i?
huu

okay la.. nnt akan continue lagi next tym

mau sleep dulu..

texting with my old buddy neh skrg.
smile :)

selamat malam

No comments: