Monday, April 16, 2012

little reason to Smile:) #2

Photobucket
hihi. 
saya tengah bosan ni.
apa kata sambung ceta senyum2 ni.
episod kedua.
hari ini banyak benda buat saya senyum^^




* rantai vintage mcm neh.
i like la. 
banyak collection ( masih dalam kedai) hihi
jarang jua saya pakai benda.
berat d leher.
lg baik pakai emas kn. haha
emas boleh gadai



* teddy!
semua mesti setuju kalau saya cakap teddy buat kita senyum
haha bkuz i do
boleh hug teddy klu kita miss someone.
huu


* 6pax?
haha should this make me smile?
mungkin la. 
biasalah wanita. mesti suka yg badan macm ni
macam Aaron Aziz
don't agree with me?
xpa. i xkisah pun
i tau korang suka yg chubby kan.
same here..
terlalu kurus?
hurmm....
xnak la. haha


* jejaka hensem!
haha mesti la buat kita senyum
cuci mata
ala bukan lelaki jak yg cuci mata kan.
kalau saya dengan kawan2 saya,
mesti excited tengok lelaki hensem yg romantik ( dalam movie)
haha!
tapi wujud kah lelaki macam ni?


*basketball
woo.
basketball is one of my FAV sport
kalau main sekit perut ketawa jak
sebab tengok gelagat kawan2 main kan
well, biasalah klu perempuan yang main kan.
macam2 aksi.
haha 
like.

* buat kek
hobi dikala bosan
saya suka buat kek.
then bagi orang makan
happy bila orang suka n ask for more
saya suka moist choco.
sedap!


* Hp baru
aik kompem la semua orang happy bila ada Hp baru kan
saya juga
tapi....
saya dah 3tahun xtukar hp
currently pakai nokia 1280
haha


*bersama family
of kos la ini sangat menggembirakan
bgaduh dengan adik-adik
buli adik-adik
story2 dengan mum n dad
kena ceramah
makan yg mum masak
dad masak pun sedap
oh.. n my cat^^



*makan pizza
pizza is my FAV
sangat sedap!
tiba-tiba rasa mengidam


* diari pontianak
haha pernah tengok ni?
wah..
ceta ni sangat HOT
jejaka yg hensem n aww..
i like this !


**********************
eh jam11 pagi.
mau p makan maggi.
hihi
biasala orang bujang.

2 comments:

acHiL said...

haha .. c akaq kan ...
tabik untuk akak !!!
me smile too :)

Apple said...

haha okay adik..
jum kite senyum,...