Wednesday, April 25, 2012

kau masih comel seperti dahulu

Photobucket

its like that we've texting for a while
umm.. saya sangat bosan sampai tidak tau apa mau buat.
so, i tiba2 terfikir mau stalk wall dia.

oh.. kau masih comel seperti dahulu.
sampai sekarang kau masih buat saya senyum2.
siapa kah dia.?

should i mentioning a nama?
mungkin xla
sebab saya tau dia akan baca entry ni. hihi
kalau dulu saya tanpa segan dan silu
akan mention nama dia.
siap dengan gambar waktu sekolah lagi. 
haha
tapi sekarang ..umm nope la. haha

hai c kurus.
sorry saya bosan bah ni,
so i tiba-tiba mau cerita pasal kau.
boleh bah kan.

yes or no..
saya dah publish. hahaha
eh2..

cukup la.. nanti melampau panjang pulak saya cakap pasal dia.
hihi.

adios..


-END-





2 comments:

Unknown said...

wahhh. macam zera lahh. suka stalker org yg zera suka. hehe

Apple said...

hihi.. kita sama...
i suka stalk wall dia.. hihi