Saturday, February 18, 2012

sesi mengumpat d belog!

Photobucket

okay! sebelum saya p mandi, saya mau meluahkan sedikit rasa ketidak puasan hati.

saya amat tidak puashati dengan satu orang perempuan neh! well.. memandangkan saya agak panas dengan dia. i bagi dia nickname 'mukanaga'

kenapa saya tibatiba tidak puas hati ma dia ni? sebab....

-dia sangat kuat mengarah
-mulut cabul
-muka ketat ( tia pandai senyum)
-aish... macam2 lagi lah!

dan seorang lagi ni.

sama juga dia ni cabul sikit. dan membuat saya agak sakit hati dengan dia. muka je lawa. perangai hampeh..
haha.. biarkanlah.. malas la mau mgumpat. tambah dosa jak. aduhai..
mau juga saya tegur dia. tapi dia mau dengar kah apa yg saya cakap?

sangat hipokrit. bah biarkan la dia tuh. dari saya fikir pasal dia.
bagus sa fikir pasal perut saya yang sudah lapar..

mandi!

pastuh makan!!





-END-








No comments: