Monday, February 20, 2012

sesi mengarut (curang)

Photobucket



Cheating isn't an accident, it's a choice.

Saya jumpa quote ini dalam twitter and found it interesting. Why?
Sebab bila c dia kedapatan selingkuh@curang, dia akan cakap “sorry, saya tak sengaja”

What tidak sengaja?

Kalau you ( orang2 yang sedang curang ) xda niat nak curang, you all xkan curang punya kan? Tuh korang punya choice la. aik mcm marah pulak diriku ini. I tak marah la. hihi

Kalau saja waktu itu ku tak jumpa dirinya
Mungkin semua tak kan seperti ini
Dirimu dan dirinya kini ada di hatiku
Membawa aku dalam kehancuran

i think this lyris are ridiculous..

Lirik ni pun membuktikan yang alasan tak sengaja when he say “kalau”. So kalau dia tak jumpa orang kedua tuh, dia still setia la kunun. Dafuq. Hehe 

why I’m getting’ emo? Lalala… 

I used to like this song. Because, hurmm.. I pernah like 2 person at the same time. I did’nt mean to cheat. I just can’t think enough. Alasan lagi.

 Sorry.. saya hanya manusia biasa yang punya banyak alasan. Now I admit all my mistake. Kepada dia yang pernah saya sakiti ‘ Im sorry kay"

“Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu, 
Dalam ruang dan waktu, 
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu, 
Resahku tanpa hadirmu, 
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya “


Lirik lagu ini. Well. Alasannya “ cinta jarak jauh”

Kalau betul you sayang, jarak atau masa does’nt matter kan?

Ok ini ada story.

**********************


Sorang budak ni try usha-usha i. but I know dia ada gf. Then I kata “ kan u ada gf”. Nak tahu apa dia jawab? “ shes so far away, I cannot trust her”

Hei budak, kalau u x boleh nak trust her, so u pun try kacau pmpn lain. Hell la orang macam tuh. Aduhai.

Cukup la saya mengarut hari ini.

-END-

No comments: