Thursday, February 9, 2012

fall for you- jatuh untuk kamu

Photobucket

hari ini tiba-tiba speed internet laju kalah c speedo! LIKE la.! 
bukak YOUTUBE pun smooth jak. hihi.. then juma satu vdo ni,.. budak amri punya.. 

KLIK sini kalau mau tengok dia..
ada vdo ni.. fall for you versi malay. and semua la vdo dia versi malay.! like la budak ni. haha..

bila dengar lagu dia.. saya teringat sesuatu. hurmm... tapi malas pulak mau mention apa benda yang saya ingat tuh dalam belog ni. sebab mungkin dulu saya ada post benda tuh dalam belog ni.. tapi dah delete. ! hiho

new life la katakan. semua benda yang menyakitkan jiwa raga harus di buang jauh-jauh.. buang p laut china selatan.! hihi


argh!!! emosi tidak stabil! OMG!....

hari ni off day.. 

SLEEP ALL DAY.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
..
.
.
.
.


padahal saya online sepanjang hari. 

lapar!





HEY yang saya suka dalam diam !!!!

 tengok gambar d bawah..!

saya.........



saya.........



saya.........



saya.........


saya.........



SAYA.............


No comments: