Tuesday, July 5, 2011

turn 21 today



Happy birthday to me..

Birthday yang agak suram pada tahun ini. Sebab saya tak dapat terima kenyataan yang saya telah berumur genap 21 pada hari ini.

Anyway thanks pada semua kawan2 yang buat kezutan malam tadi ( walau saya tak terkejut) sebab saya tau kamu akan bagi saya kek. Terima kasih atas kek itu dan kita telah melahap kek itu pada jam 1pagi. Tak sampai 10min kek itu telah habis. Hoho. Kamu sangat comel baby^^

Tnx juga pada yang wish melalui fb dan msj. ( sad juga sebab dia lupa bday saya) hahahahahah

Azam bila sudah berumur 21.

· Saya akan menjadi seorang yang matang ( kurang main game dan enjoy)

· Saya akan belajar untuk berjimat. (kurangkan shopping)

· Saya tekad untuk single sampai hujung tahun ini. Harap2 tak ada yang menggoda sampai hujung tahun.

· Saya akan kurangkan berat badan. Ada 4kg lagi untuk saya buang. HOHO

· Saya tak akan potong rambut saya lagi.

· Saya nak jadi budak baik, senior yang baik, student yang baik,anak yang baik dan kawan yang baik. Pendek kata semua baik2 saya nak jadi.

· Saya nak belajar tidur awal^^

Ok ini saja azam saya pada umur 21 ini. Sila sokong semua perbuatan saya ( yang baik2 saja)

No comments: