Friday, July 8, 2011

cerita KARAK bosan


assalammualaikum..

saya sangat menyesal tengok citer karak tadi. BOSAN GILER!! ditambah dengan pelakon yang agak kureng. sangat merugikan pihak KRU. alaa iklan je lebih. citer ntah pa2 ntah. sepanjang tengok citer ni saya dan kawan2 asyik memaki ( ish3 tambah dosa) hahaha

ada seorang pelakon perempuan tuh yang pegang watak idah ntah. punya main gedik!! siapa yang tengok pun rasa menyampah. seronok sangat ke tayang yang tak patot ditayang? dah lah lakonan agak hancus.hoho. wahh saya bersikap agak kejam pada malam ini. saya rasa makian saya tak cukup tapi tak apa la. tambah dosa aje. part dia pakai gincu dan asyik bercantik tuh. SANGAT ANNOYING. macam nak muntah je kat muka dia 2.

dan alamak! kru salah pilih shahir jadi pelakon citer tuh. tak hidup la lakonan dia. hoho. tapi tak apa masih boleh d maafkan. mungkin masih baru dalam kilang filem. so lepas setahun ok lah 2. lagi satu dai tuh tak sesuai la buat muka nakal. dah la muka baik semacam. mungkin sesuai jadi ustaz kut .hohoho

paling saya tak tahan! hantunya! saaaangat buruk dan lucu. HAHAHAHA adik saya buat muka ngeri lagi menakutkan. hahaha. dah la muka cik hantu rambut tuh macam nyonya cina. mata sepet. jual kuih dan nasi lemak. hahaha.. muka cik akak yang hilang anak tuh. adoyaiii..!!!! sangat tak real. solekan nya tak mengena pada hati saya. nak buat muka garang. tapi bentuk muka dan sanggul tak sesuai la. intonasi suara yang kurang berkesan. budak kecik tuh ( boleh dimaafkan) sangat lucu. hantu yang sedang membelakang memanglah suspen. tapi tak menarik la.

sekian saja sesi kritikan filem karak dari saya. nasib saya tengok citer tuh FREE aje. haha tak la rugi sangat. dah nak dekat jam2. apa kata saya tidur.

P/S: lain kali kita baca ayat kursin dalam bahasa melayu. baru hantu, setan dan jin takut nak dekat kita.

sekian.....


No comments: