Wednesday, July 13, 2011

cabaran itu saya tak dapat laksanakan




assalammualaikum..

banyak sangat perkara yang terjadi. dan tempoh masa untuk saya laksanakan cabaran itu telahpun tamat secara rasminya pada hari esok 14july..

well, sekarang saya agak stress dengan RESEARCH yang amat memeningkan kepala. woo. kerja ni kalah Pm.

right now... badan agak sakit akibat dari jogging tahap melampau. inilah akibatnya kalau obses nak kurus. ( jangan jadi macam saya) berat dah turun sebanyak 5kg. so teka berapa berat saya sekarang? hohoho ( ketawa bangga)

49? yess!! correct! i have 4kg more to lose. adoyai... seksa nya. walaupun saya sedang berpuasa( puasa ganti) saya tetap tabahkan hati untuk buang lemak yang agak degil. terutamanya bahagian yang perlu dikecilkan. haha..



agak cantik makan tepi laut ni^^

perahu mereka^^

hari tuh, saya agak lapar... lalu saya dan my kwan c nyah bersetuju untuk makan dekat PIZZA. well, saya makan spageti ntah apa... tapi tak sedap la.......huhu...
ni rupa dan wajah spageti itu..



tapi saya sangat suka ini...sangat sedap. ahaha..

************************

saya nak buat entry jiwang .. sila layan.. haha I MISS HIM. ini saja saya nak cakap. hahaha.
siapa him? adalah manusia. mungkin saya hanya akan bersedia untuk bersama dia bila saya sudah betul2 bersedia. dan perasaan jeles telah dapat dikawal. well buat masa sekarang. saya nak...... SINGLE.. eh ini sekadar entry melalut. rasa lonely sikit. haha..

*********************

currently listening to my kawan punya recording lagu. sila klik untuk dengar

well.. kawan kamu sangat cool. hahaha

eh nak tidur sudah la ni.penat dah mengadap lappy..

selamat malam...

No comments: