Friday, July 8, 2011

it's all about you





[Danny:]
It's all about you
([Tom:] It's about you)
It's all about you, baby
([Tom:] It's all about you)
It's all about you
([Tom:] It's about you)
It's all about you

[Tom:]
Yesterday, you asked me something I thought you knew.
So I told you with a smile 'It's all about you'
Then you whispered in my ear and you told me too,
Say 'If you make my life worthwhile, it's all about you'

[Danny:]
And I would answer all you're wishes, if you asked me to.
But if you deny me one of your kisses, don't know what I'd do.
So hold me close and say three words, like you used to do.
Dancing on the kitchen tiles, it's all about you.
Yeah...

[Solo]

[Danny & Tom:]
And I would answer all you're wishes, if you asked me to.
But if you deny me one of your kisses, don't know what I'd do.
So hold me close and say three words, like you used to do.
Dancing on the kitchen tiles,
Yes you make my life worthwhile,
So I told you with a smile...
It's all about you.

[Danny:]
It's all about you
([Tom:] It's about you)
It's all about you, baby
([Tom:] It's all about you)
It's all about you
([Tom:] It's about you)
It's all about you



lirik diatas adalah lirik lagu its all about you by mcfly.

saya agak suka lagu ini sebab lagu ini agak comel dan lagu ini agak mengingatkan saya kepada teman baik saya dulu. dia sangat comel. hahaha... walau lagu ini agak lama tapi tetap baru d hati saya. cewahhh.


saya nak cakap HEY THERE!! saya tegur awak ni. tak dengar ?


saya nak selalu cakap dengan kau. kalau cakap dengan kau, hati saya rasa terhibur. dikala ini saya agak down dan kau menghiburkan hati saya. wow terima kasih. saya nak cakap. Imissyou la. tapi saya emm..bukan malu. malas nak cakap aje. haha.. nanti kau senyum sampai telinga. tapi kau comel la macam tuuh. kau kawan saya yang comel. hahaha



saya nak citer kisah sedih saya ni. nak dengar ke x? haha. ala tak lah sedih mana pon. tadi kat kelas. penyelia asrama pesan....
"perhatian kepada sesiapa yang belum menjelaskan yuran makan sem lalu, sila jelaskan secepat mungkin kerana puan.S akan buat check"

adoii..

mana nak cari duit. dulu ada duit, saya habiskan shopping. emmm bayangkan sebulan bayar rm150. darab 3bulan.

rm450. tambah dengan yuran bulan ni. saya terpaksa bayar rm600. matilah! kepala botak.

arghh.. tak kan saya kena pinjam dari en.AH LONG.? habis la kena potong jari kalau tak dapat bayar. nak minta SOS kat mak ayah. segan pulak. hiihihi...

*********************

oo ya.. dah masuk sem baru. saya sangat suka puan pengajar yang ajar kami mental health. PSY. sebab~ dia benarkan kami tidur dalam kelas as long as kami tak ganggu kawan yang lain.

SAYA BOLAH TIDUR DALAM KELAS TANPA PERASAAN RISAU.


********************

saya sebenarnya, nak say sorry kat kawan saya tuh. sebab saya terlepas cakap dan maybe menyakitkan hati dia. emm SORRY fren. maafkan diriku^^

********************

banyak sangat masalah jiwa yang melanda. tapi saya buat dek aje. hoho. lepas cakap dengan kawan saya kat kampung hati saya semakin okay. THANKS banyak !! saaayaang kat kau kawan!!!
nanti raya saya belanja kau makan eh. makan free kat rumah saya. dah dekat nak posa ni. ganti puasa pun belum lagi. apa nak jadi dengan bebudak zaman sekarang? ish3..

SAYA TEKAD NAK PUASA MINGGU DEPAN DAN DEPANNYA LAGI.

2 comments:

Apik Frampton said...

Sa pun maluu...hahahha

Apple said...

hohoh...apa yg ko malu??