Friday, July 29, 2011

terima kasih abg buntal (sesi hati terharu)


assalammualaikum..

entry ini dibuat kerana hati saya sangat terharu atas ke'baikan hati' c abg buntal ni.
walau dia buntal dia ada hati yang sangat baik. perut dia bulat sebab dia ada big heart^^

abg buntal , saya terharu sangat2 sebab abg buntal belanja saya. sayang la abg buntal ni^^

abg buntal belanja saya pashmina tau^^ happy sangat3~


banyak sangat pilihan tau.. akhirnya saya amik yg ini..

***************

abg buntal yg comel. ada bagi ni..

pepium GUess ( wood punya bau)

p/s : pepium ini telah pecah botolnya pada 8julai lalu. ish..ish.. (sedih)

best kan?? well, both of me and abg B suka perfume. hari tuh dia show off pepium barunya.. sob..sob.. jeles... saya pun ada beli juga pepium baru.


iaitu

~ YSL babydoll
~davidoff aqua echo
~paris hilton heiress

abg B anda layak untuk saya bagi 5bintang ( best kawan buntal ever)

" watashi wa anata o totemo ai shite..."

haha hobi lama datang kembali ( shoping pepium)

memandangkan birthday saya bulan ni ( bulan julai) maka saya telah mendapat voucher birthday dari BodyShop. hoho. nak beli oceanus la... bahagia nya.. ^^


*******************


esok terpaksa bangun awal nak pergi library ( rajin) *snif3..
bangun jam7.30 am *sigh

siapkan research sebelum hari selasa *more sigh

petang : shopping yeay!!!! *clap hand

*****************

i want to sleep.. somebody dodoikan saya.. hihi

sweet dream my belog.. and all too^^

No comments: