Saturday, October 8, 2011

7heaven dan keajaibannya (GAMBAR)

ini muka bosan ketika menunggu SWISS CHICKEN BURGER saya sampai^^

 Tahukah anda? bahawa saya sangat merindui anda ketika ini? kenapa tak MSJ? wahh emosi ketika menunggu makanan.
*SINDROM EMOSI PERUT LAPAR

saya SUKA KUCING. muka jadi macam kucing dah. 
meaw2..


OKAY. BANANA BOAT * 3perisa
-vanilla
-strawberry
-yam

sedap nya hingga menjilat sudu.


JES. sedang kusyuk berdoa sebelum makan.

*saya ada baca doa makan ka tadi? umm ^^
agak sedap KEK DURIAN ini. yummy~










my roomate agak kusyuk melayan SMS.
* me?
-HP sunyi sebab takda siapa nak text
*SINGLE la katakan.
ahakk!

nampak macam SEDAP kan?
betul2 SEDAP.
cost only RM9.90
tadaa~
-rumate ku
minta!!!!
*akhirnya saya yg habiskan aiskrim dia.
hahaha


















      


FISH FILLET BURGER
-agak xsedap
-kenapa?
SEBAB SAYA TAK SUKA MAKAN IKAN
tapi?
kenapa saya amik ni?
ish3 cari pasal. hahaa


perbincangan LADY-LADY comel sedunia
*entah apa yg durg cakap
*saya kusyuk amik gambar






yang ini pun agak sedap..
*lupa juga apa nama makanan ni.
APA YANG PENTING?
*PERUT KENYANG*






the MAKAN GENG
-jessica
-feridah
-ME (of kos)
-ainah
-madriesa
-syikin
-sharley ong ( yg amik gambar)

"hurry up!"
kita nak p china town. (pasar cina)
ada acing-acing 

*acing-acing mean TARIAN SINGA


*again picture yang agak tak tersusun

maaf untuk ini..


YO! mango ****
-lupa la apa nama dia ni. hihi
VERY SEDAP tau.



sangat happy berjalan2 tadi..
perut kenyang suka hati.
bila suka hati.
macam nak KBOX. hihi

selamat malam semua.

No comments: