Tuesday, March 18, 2014

kerepek #2


haloo. hari yang agak sebal. umm apa sebal tuh? aku sebenarnya tak tau apa maksud sebenar sebal tuh. tapi perkataan neh menggambarkan perasaan yang agak malas, xda mood, rasa nak tidur. neh la sebal. ( mungkinlah ). hehe.
dah lone ranger  dalam bilik computer neh. aku amik kesempatan untuk update belog neh yang dah lama berkarat. malas nya. kerja berlambak belum siap. due hari neh, makin banyak kerja makin malas. neh la hipotesis yang boleh aku gambarkan perasaan neh sekrang. duduk-duduk sambil layan wassap.
*pause ( balas wasap org )
* sambung

depa tanya apa benda yang aku email baru tadi.

aku cuma email nak minta beban kerja perkhidmatan sekolah tahun lalu punya. kerja neh la yg kena hantar secepat mungkin. tapi aku masih duduk berdiam sambil jari tengah berjuang menaip entry neh. erhgkk.

arghh, malasnya!

awal pagi rosak mood disebabkan beberapa orang pemandau kereta dijalan raya yang kurang berhemah. bukan nak kata aku neh berhemah sangat bawak kereta. aku hampir kut berlanggar dengan kereta produa alza kaler pepel. sot betul. awal pagi dah memaki. eee. geram. tapi mungkin newb kut. kereta baru n drivernya perempuan. ah tak jadi marah. perempuan. xpa la. mungkin baru dapat lesen. hehe. eh apaka mengarut neh. tapi sot la dia. adakah patut dah nampak orang nak potong tiba2 dia masuk lorong kanan. nasib la kereta belakang sempat break. kalu tak. dah memang malang tak berbau. sekor alza. sekor saga. sekor fortuner. kalau nasib malang tadi. memang aku dah check out da kut dari dunia neh. bak kata pepatah. tikus mati ditengah-tengah gajah, eh mende aku merepek neh. pepatah pn lintang pukang. ngeekk

* pause jap

* sambung

interrupted again by some work. ngee

eh dah nak jam 1. 

jum makan. 

makan itu sangat penting.  
 

No comments: