Tuesday, February 4, 2014

5. Favourite food and why

Photobucket
semangat neh kalau update pasal fav food. hoho. 
sebab semua pun saya  suka makan. hee. saya suka makan macam2. tapi top 4 ja la saya masukkan, hehe. benda2 alah pun saya makan. mana bleh resist makanan sedap . biar pun pas makan badan mula bengkak dan gatal. tapi xkisah la. yang penting makanan tuh sedap! hehe.
layan degil kalau bab makan neh. xda pantang langsung. ish3.. teghuk..! ahhaha


1. lasagna .
sedap la makan neh. asal p secret atau mana2 western restourant memang neh yg kena order atau pun spageti. haha makanan neh. ada satu rasa yg xdapat dibayangkan. hehe


2. crossaint. 
bukan sebarang crossaint. saya suka makan yoyo punya crossaint sebab dia pnya rasa. melt in mouth ba. kalau turun KK mesti cari neh. pandai lagi tuh mengidam benda neh. alahai.. makan neh hari2 pn xbosan. ehehe


3. laksa
saya xmakan ikan. tapi kalau masuk bab laksa penang. memang no 1. saya sanggup belajar cara buat neh dari tenet n makcik2 jual laksa sebab suka sangat makan benda neh. ehehhe


4. soto
yes and yes. i need soup in my every meal. haha my mum said, masa saya budak2 dulu tak suka makan nasi sebab masa dia mengandungkan saya. dia xmakan nasi. dah terikut2 kan. so, bila saya dah kuar. saya pn tak makan nasi. tuh la masa bebudak dulu KZM ( kurang zat makanan). kena bagi makan nasi menangis. haha. cuma bila dah dewasa sket saya dah faham kepentingan makan nasi. haha. saya bleh hidup kut hanya makan mihun n mee ja seumur hidup. hehe

laa.. cukup la update pasal makan neh. huhu.
nanti lapar dan berliur pla. haha..

eh cukup la. 

THIS IS CARBOHYDRATE REDUCING MONTH

No comments: