Sunday, March 27, 2011

::saya marah bila_ _ _::


assalammualaikum..

mood~
bukan jiwang,
bukan mencarut,
bukan pasal xda idea nak wat entry..

ini hanya untuk pengetahuan umum..

telling people what make me angry, mad, marah..atau sebagainya..

1) saya marah bila * ignored by people i need the most ( it's you)

2)marah bila * berurusan dengan orang yang berbadan ikan (SElFish)

3) marah bila *abg kondukter bas tak bagi baki duit tambang bas

4)marah bila * time2 saya lapar tapi SAYA ON DIET ( tak boleh makan banyak)

5)lagi marah bila * saya tengah tidur tiba2 ada orang memekik..(aishh BISING LAH!!)

6)sangat marah bila * saya tak dapat cakap apa yang dalam hati...Sakit Hati..

sekian dengan benda yang wat saya marah..



P/S : walau saya nampak garang, tapi saya baik hati...

No comments: