Sunday, March 20, 2011

Perempuan pemain@playgirl adalah dia



dia sangat layak untuk masuk majalah playgirl^^
Asslammulaikum...
Ini bukan entry melalut..
Ini entry rasa ke’amazing’an aku terhadap perempuan itu.
Aku kenal dia sebab dia 2 my friend's ex gf.. berapa punya bnyak daa..ahaha
Macammana aku tau dia tukar ganti? Sebab every hour dia akan update status nya . (sangat menyibuk d news feed aku).
Suatu pagi yang indah dan damai, aku fb walking la kat wall dia.. (owh ada bf da dia)
Dia sangat cinta mati kat bf dia..HAHAHA (biasa la perempuan 2 under age kan, belum kenal erti cinta)
Bnyak la status update pasal dia dan bf nya....bla..blaa..bla... soon dalam 2bulan macam 2., status kecewa d post... aikk??
Xlama~ status is SINGLE...hahaha

encik google image kata *cinta itu buta *
Tadi, gatal tangan lagi skodeng wall dia..
Wahh..lain uda bf dia...as usual, status cinta mati..bla..blaa..blaa...
Main point nya disini~
*aku hairan la macammana dia boleh cinta mati dan break dan ada pengganti dan cinta mati dan begitu la seterusnya.
Mudahnya dia untuk jatuh cinta dan sayang pada bf nya... *.* ( hairan bin tertanya2)
Moral value ~ jangan suka2 tukar bf.. hahaha.. sebab itu sangat aneh d pandangan orang dewasa macam aku ni..HAHAHA


No comments: