Saturday, February 26, 2011

:: sindrom ikan duyung ::





salam..
hari ni saya nak bagitau tentang sindrom okan duyung ni..atau bahasa omputeh nya..
'mermaid syndrom'..

biasanya sindrom ini hanya dialami oleh wanita.. jarang sekali berlaku pada lelaki.. jika terdapat pada lelaki ( monolog dalaman " dia ni lelaki tulen ka?")
sindrom ini biasanya menyerang hanya dalam masa 3hari-1minggu. jadi time ini dinasihatkan untuk para wanita. sila la bersiar2 dihalaman rumah atau jlan d bandar ( manatau kut2 ada yang terjatuh hati dengan korg )

****************


ok2... ini tanda2 bila kita kena sindrom ikan duyung ni..

1) sentiasa berasa dahaga ( sebab ikan duyung kan tinggal dalam air..)
penerangan saintifiknya.. bila seseorang wanita itu mengalami ovulation suhu badan akan meningkat dan kita akan merasa haus.
2) suara jadi merdu.. ada orang yang tak pandai menyanyi tapi bila datang sindrom ni. suara dia sedap je.. bila orang call, macam xnak ending kan call 2 je.. suara punya la sedap..^^
nak penerangan saintifik? nanti saya cerita di akhir part nanti.

3) bila amik gambar. suma nampak macam cantik aje. muka nampak bersinar2.. bila boipren tengok sedap je mata kan..hihi^^ tak perlu mekap pun rasa macam muka 2 lawa jak..
4) bagi yang mempunyai sedikit masalah dengan lemak. ada usatu saat bila mereka pandang cermin.. rasa macam lemak semakin kurang. dan keadaan cuma bertahan selama 3hari.

5) emosi sedikit terganggu. rasa lonely. ibarat ikan duyung juga. bila sendiri2 dalam laut 2 berkawan dengan ikan je.. mmg rasa bosan kan. hp nak sms pun xda ( hp masuk air kompem kong ) hahah


******************
sebenarnya sindrom ikan duyung ni tak wujud. just satu nama bagi wanita yang mengalami ovulation. lagi cantik kan nama nya^^ so kita semua ini cantik mcam ikan duyung...piewitt...perasan uda..^^

*****************
ni semua akibat dari sistem hormon wanita jika mengalami ovulasi. so, klu nak show off diri 2.tym ni la paling sesuai. tapi saya tak galakkan la.
sebab " wanita dalah fitnah terbesar dunia "
so bagi para wanita yang saya sayangi d luar sana... jaga la diri anda masing^^

1 comment:

KISAH SUKSES said...

Ass Wr Wb, Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini RISWANTO AKIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU YOSHI yg dari singapur tentan Pesugihan Kyai. Dimas Kanjeng yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk menarik dana Hibah Melalui ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti dan mendapat hasil tarikan RM.347.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan mobil walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada Kyai. Dimas Kanjeng dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon di 082312910909 Untuk yg di luar indon telefon di +6282312910909,Atau Kunjugi Website/Situs Padepokan Dimas Kanjeng KLIK DISINI
saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Kyai. Dimas Kanjeng saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI,
KEAMPUHAN ZIKIR Kyai. Dimas Kanjeng
1.Penarikan Dana Hibah Melalui Bank Ghaib
2.Penarikan Uang Melalui Mustika
3.Ritual Angka Tembus Togel/Lotrey
4.Jimat Pelaris
5.Perintah Tuyul
Dan Masih Banyak Lagi, Kyai. Dimas Kanjeng Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia.
SYARAT SEBAGAI BERIKUT:
BERJANJI AKAN MEMBANTU SESAMA YANG MEMBUTUHKAN
BERJANJI TIDAK AKAN SOMBONG DAN SELALU RENDAH HATI
BERJANJI AKAN MEMULAI HIDUP YANG BARU BERJALAN KE JALAN YANG BENAR,
BERLUTUT DAN MEYEMBAH KEPADA ALLAH SWT.
"Allahumma inni a'udzubika minal hammi wal hazani wa a'udzubika minal 'ajzi wal kasali wa a'udzubika minal jubni wal bukhli wa a'udzubika min ghalabatiddaini wa qahrirrijali"

"Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada Engkau dari bingung dan sedih. Aku berlindung kepada Engkau dari lemah dan malas. Aku berlindung kepada Engkau dari pengecut dan kikir. Dan aku berlindung kepada Engkau dari lilitan hutang dan kesewenang-wenangan." Kata Abu Umamah radhiyallahu 'anhu: "Setelah membaca do'a tersebut, Allah berkenan menghilangkan kebingunganku dan membari Petunjuk." (HR Abu Dawud 4/353)

PESUGIHAN TANMPA TUMBAL

PENARIKAN DANA HIBAH

PENARIKAN UANG MENGUNAKAN MUSTIKA