Sunday, February 6, 2011

:: cinta itu buta ::




asslammualaikum wbt..
jam 2 pagi saya masih belum tidur..kenapa?
sebab tak dapat tidur la..ahahah!

SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL..
beberapa hari lalu, saya attend ceramah pasal rasulallah..perghh~
sedih betul bila mendengar cerita dari ustaz sufan.
sedih sangat bila ada yang sanggup menghina,mencaci rasulallah.
sampai ada yang berani menghina Allah. kenapa??

tidakkah kita terfikir rasulallah itu sangat menyayangi kita?

eh! eh! eh!

********************

saya sebenarnya nak cakap pasal benda ni..
pasal cinta..
sebenarnya entry ni khas buat kawan saya yang sedang hangat dilamun cinta.
harap dia akan sedar dan bangun dari dunianya dan dunia cinta nya..

fren,
sorry la kalau aku buat entry ni buat ko terasa ekk..
bukan mau menyakitkan hati ko
just aku sayang ko dan care pasal ko
ko xnak dengar sudahlah
memang teguran itu menyakitkan
tapi aku tak mau bila ko dapat tau kebenarannya nanti,
lagi menyakitkan dari apa yang aku katakan ini.

fren,
kalau ko nak tau.
Bf ko tuh gatal sangat!
bolehnya dia panggil 'syg' kat kawan kita yg sorang lagi 2!
dulu kawan kita yg c *
sekarang c **
aku sakit hati bila kami tanya
"kalau bf ko suruh jangan jumpa kami, ko ikut?"
then ko jawab "maybe"

jawapan seorang kawan ka ni?

sekarang aku dah malas la nak cakap banyak
dah sakit mulut aku ni cakap
ko xnak dengar.
asyik sangat dengan bf ko 2.
memang betul orang cakap
CINTA ITU BUTA DAN MEMBUTAKAN

aku tak kisah la ko ada bf kan,
memang dulu kami suka ko ngan dia.
tapi sekarang.
kami dah tau perangai bf ko 2.

rasa meluat pulak..!
ko mungkin tak perasan kalau bf ko 2
pandai putar belit cerita sampai kita sume bgadoh!

aku sedih sangat la macam ni..

huhu,,

aku harap ko akan sedar..
apa2 pun aku harap ko akan sentiasa bahagia bersama dia,
jangan risau..
kita kawan!
selamanya akan kawan.
aku dan yg lain2 sentiasa ada untuk ko.
susah senang kita bersama.
walau ko hanya ada bersama kami bila ko perlukan..


*************
alamak! terlebih emo dah..hihi
ok2..
apple nak tidur...
insylah dapat tido..


salam maulidur rasul...

nunyte all..
LOVE YOU...
muahhhhx!!


1 comment:

KISAH SUKSES said...

Ass Wr Wb, Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini RISWANTO AKIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU YOSHI yg dari singapur tentan Pesugihan Kyai. Dimas Kanjeng yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk menarik dana Hibah Melalui ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti dan mendapat hasil tarikan RM.347.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan mobil walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada Kyai. Dimas Kanjeng dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon di 082312910909 Untuk yg di luar indon telefon di +6282312910909,Atau Kunjugi Website/Situs Padepokan Dimas Kanjeng KLIK DISINI
saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Kyai. Dimas Kanjeng saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI,
KEAMPUHAN ZIKIR Kyai. Dimas Kanjeng
1.Penarikan Dana Hibah Melalui Bank Ghaib
2.Penarikan Uang Melalui Mustika
3.Ritual Angka Tembus Togel/Lotrey
4.Jimat Pelaris
5.Perintah Tuyul
Dan Masih Banyak Lagi, Kyai. Dimas Kanjeng Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia.
SYARAT SEBAGAI BERIKUT:
BERJANJI AKAN MEMBANTU SESAMA YANG MEMBUTUHKAN
BERJANJI TIDAK AKAN SOMBONG DAN SELALU RENDAH HATI
BERJANJI AKAN MEMULAI HIDUP YANG BARU BERJALAN KE JALAN YANG BENAR,
BERLUTUT DAN MEYEMBAH KEPADA ALLAH SWT.
"Allahumma inni a'udzubika minal hammi wal hazani wa a'udzubika minal 'ajzi wal kasali wa a'udzubika minal jubni wal bukhli wa a'udzubika min ghalabatiddaini wa qahrirrijali"

"Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada Engkau dari bingung dan sedih. Aku berlindung kepada Engkau dari lemah dan malas. Aku berlindung kepada Engkau dari pengecut dan kikir. Dan aku berlindung kepada Engkau dari lilitan hutang dan kesewenang-wenangan." Kata Abu Umamah radhiyallahu 'anhu: "Setelah membaca do'a tersebut, Allah berkenan menghilangkan kebingunganku dan membari Petunjuk." (HR Abu Dawud 4/353)

PESUGIHAN TANMPA TUMBAL

PENARIKAN DANA HIBAH

PENARIKAN UANG MENGUNAKAN MUSTIKA