Tuesday, January 22, 2013

dia yg aku ehem3


Photobucket

actually blog saya ni memang untuk tempat cakap pasal hati dan perasaan bah kan. entah la. jarang sudah bah saya ni buat entry dalam blog. bukan nya apa. bz kerja kan. huu.. 

oh ramai yang tidak tau.. saya ni sebenarnya. dalam hati ada kolam. haha. meanssss???? ahaha d hati ini hanya tuhan yang tau. weehieuu

begini la rupa paip T yang saya cari.. hihi apa nama dia ni aa

emm.. hari tu.. saya p la kedai mau beli batang paip. eh bukan yang penyambung T tu.. saya pun tidak tau apa nama dia. 

jadi saya tanya la seorang ah chai ( penjual cina ) d kedai dia.

" acai ada ka ini yang setengah inci punya ?? ( sambil kasi tunjuk paip seperti gambar di atas ) "

tu acai dia saja. mau cakap bisu pun nda juga. 
rupanya dia tidak tau apa benda tuh dan saiz nya. saya pun dengan blur nya p cari sendiri.. lepas tuh ukur sendiri. adeii.. nasib ngam juga tuh size. saya ni hantam jak ambil. sebab saya pun tidak tau. hihi

see?? 
main point here is. saya x suka la lelaki yang buat kerja bertukang pun tidak pandai. apa guna o kalau kerja tinggi tapi btukang d rumah pun xpandai. bagus saya kawen orang yang biasa-biasa tapi kerja-kerja bertukang tau.

contohnya.

buat paip.. buat wiring.. masak.. pandai repair barang letrik. pandai mekanik kereta.
kan.. begini baru lelaki sejati. 

kalau yang setakat pandai tayang duit. tayang kereta. ah tuh bukan lelaki sejati tuh. apa guna gaji ribu-ribu kalau kerja lelaki pun xtau. hahhaa

eh mengomplen pla saya.

so, saya mau lelaki yang pandai bertukang jadi future husband saya.. hehehe
dan juga boleh jadi imam solat saya ( itu yang paling penting )

eh alamak! lewat da.. 

tidur la dulu..

doakan semoga saya kawen awal. hihi

selamat malam... ^^

No comments: