Sunday, March 3, 2013

unsure feeling ( kecoh + bingung )

Photobucket

woo.. 11.38 pm. and there is me n my kuzzy cant sleep. aha. she is doing mahalo ( playing ukulele ). layan perasaan sendiri. n me? im @ front of her lappy.  updating blog. heyy there!! miss me? haha

nobody will miss you, silly. nobody read your blog anymore. haha

yes i know! that why i can talk anything in this blog. i can talk nonsense here! weeehe...

first ..

pasal krisis d LD ( Lahad Datu ) well, cerita kena serang oleh puak sulu. oohooo.. jenguk FB, Twitter. alahai semua la bah cerita pasal tu. ada yang mengada buat cerita. ada yg melampau emosi ada yang buat tidak tau.. ada yang buat andaian sendiri. oh saya bukan fynn jamal yang pandai menyusun kata2. cuma hanya meluahkan apa yang ada dalam hati ini.

i dont want to say anything anymore. oh! banyak grammar error.. please grammar nazy. dont put any comment. i do it on purpose.

second..

ah saya benci bila cakap pasal emosi. hehe. kenapa? well saya tengah mengalami gangguan emosi ba ni sekarang.. oh. sedia  maklum la. saya hanya tau cakap pasal emosi dalam belog neh. haha. kalau rasa annoying. stop la baca sampai sini. haha.

dear kawan, sepanjang aku kenal dengan kau. memang masalah kita ini. masalah yang sama sejak 2006. oh kita mula kenal rapat masa itu. dan ok our relationship never work pasal masalah yang sama ini saja ...

yes. bukan kau ja ba yang masalah. aku pun juga masalah kau. kau xpernah cakap terus terang. and bila terus terang ada juga benda yang kau akan sembunyikan. heee.! seronok oh macam ni kan. sekarang? kau malas text aku. aku pun malas juga. dan ini bermula dan tanda2 kita akan menjauh semula. oh setelah beberapa tahun kita tak berhubung. haha. emm. betul ka apa yang kau bagitau saya atau hanya sandiawara semata?

eh alamak. kazen saya da tdo. saya xberani bjaga seorang. ok sambung nanti. selamat malam semua!!


PRAY FOR SABAH!

-wassalam-

No comments: