Monday, June 11, 2012

thing you want to say to an ex

Photobucket

why does this title have to be in this challenge ?
OMG what should i write?

okay. i will complete this chall. i will make this as the letter to an 'ex'

5. THING YOU WANT TO SAY TO AN EX

dear ex,
umm. okay saya minta maaf kalau saya pernah sakitkan hati kau. harap kau akan bertemu kebahagiaan la kan. saya pun xtau apa mau cakap dengan kau sebab U n I are done. hihi. kisah yang berlalu bertahun lamanya marilah kita lupakan sama-sama. boleh jadi kawan kan. eh kawan better sebab kurang sakit hati. wah. masa kita masih bersama dulu, kau xtau tuh saya selalu jeles. n sakit hati. macam-macam perasaan yang xelok. haha sikit lagi mau tekanan. eh memang tekanan pun sudah. nasib baik boleh juga sabar sikit kan.

dear ex,
wahh terima kasih sebab ko buat saya happy masa kita bersama. sesungguhnya aku takkan melupakanmu. jujur aku katakan aku tulus aku katakan kaulah bintang ku. aku ada karena kau ada. jangan lah benci bilang cinta, seandainya kita selalu jauh dari cinta. ikhlaskah kau menerima ku? aku butuh waktu untuk melupakanmu.memang salahku mencintai mu, pls la tetaplah jadi milik ku dan tetaplah kau disini. wahai kau cinta, lepas masa laluku. aku telah menjadi pelarian cinta dalam masa malam 1000 bulan. seandainyaaku tak seperti dulu, yakinlah bahawa aku sentiasa menjadi permaisuri mu. sekarang bulan june, taubat lah aku. xmau sudah cinta-cinta.  aiseh. semua yang kena BOLD ini tajuk lagu Radja band bah ni. xda makna pun.

dear ex,
rindu juga saya o time-time kita sama-sama dulu. haha. nakal juga o budak-budak kan. kalau ingat balik saya ni agak nakal d sekolah. pernah jadi banduan asrama lagi. kau pernah tegur tapi saya degil xmau dengar cakap. xpa la. sekarang saya kurang edgil sudah. kan budak matang. aik melalut pulak. sama sepa saya cakap pun saya xtauu...uuu.. hahaaa =.='

dear ex,
jomlah tidur. mengantuk sudah. saya tidak tahu lagi apa mau cakap sama kau.

selamat malam ex.

assalammualaikum.

yg benar, 
gadie

2 comments:

Hakuna Matata said...

hahaha...mau try la ni..:p uih..follow my vlog ah..kecian va varu2 lg :DDDDD

Apple said...

haha.. bah sa try jua ba nt. hihi folo2 u..