Saturday, June 9, 2012

something you feel strongly about

Photobucket
okay dah masuk chall ke 2. 

2. SOMETHING YOU FEEL STRONGLY ABOUT

umm apa yg betul-betul saya rasa sekarang? 
apa aa?

currently merasa agak tertekan sebab exam LJM. (Lembaga Jururawat Malaysia). 
exam ini sangat penting bagi saya untuk lulus dan lengkap menjadi jururawat yang terlatih. Jururawat U29. sebenarnya when somebody say
 'wahhh u ni stafnurse, hebat oo' ,
 i proud to b nurse.

 tapi orang salah anggap.
 kami ini hanya kuli2 bah. hihi. 
sesetengah orang bila dah bergelar JT ( Jururawat terlatih ) ada yang muka sombong.

 memang kerja ini perlu banyak pengorbanan. 
but kami ini hanya manusia biasa. yang berusaha untuk memberikan perkhidmatan perawatan sebaik mungkin kepada klien kami.

*********

p/s : wahai manusia ( yg berkenaan) , kalau marah pun jangan la sampai ignore saya. tambah sedih dan sakit hati tuh. face me! kalau mau gaduh, mari gaduh depan-depan. kita settle pelan-pelan. bukan susah pun kan. jangan takut bha. bukan juga saya mau makan orang. kalau marah SILA CAKAP TERUS DAN TERANG DENGAN SAYA.


sekian. 


saya yg tertekan.
gadie


No comments: