Friday, January 6, 2012

bila dah jatuh cinta

Photobucket

kalau dah jatuh cinta

kita dah tak peduli keadaan sekeliling. all we care is being together with him/her.

kalau dah jatuh cinta

kita tak akan peduli status dia. suami/isteri orang? boyfriend/girlfriend orang? bapa/mak orang? sebab orang cakap cinta itu buta. buta sampai i boleh meraba-raba. kalau dah cinta, dah sayang kita dah tak kisah pasal tuh lagi lah. kita cuma mau bersama dia kan? walaupun agak menyakitkan bila teringat dia ada yang memiliki, tapi kita sanggup tahan sakit itu demi bersama dia. ketika makan, dia ada d rumah and dalam fikiran kamu 'oh dia bersama dengan perempuan itu' *rasa sedih dan sakit hati. tapi kita tahan. demi cinta. gila kan cinta ni?

kalau dah jatuh cinta

kita lupa apa yang kita perlukan bukan c dia sahaja. kita perlukan kawan-kawan. bayangkan jika dia menyakitkan hati kamu. bukankah kawan yang akan menenangkan dan mengembirakan kita? memang la c dia akan buat kita happy tapi buat kita sakit adalah lebih hebat. 

kalau dah jatuh cinta

sanggup habiskan duit demi gembirtakan c dia. bagi yang lelaki, of kos korang akan belanja girl korg kan. bagi yang perempuan pula, akan habiskan beratus ringgit hanya untuk belikan c dia hadiah. walau hakikatnya kamu bukanlah seorang yang suka belanja mahal-mahal. xpa ini yang dikatakan " berkorban apa saja, harta atau pun nyawa"



cukup la cerita kalau dah jatuh cinta. pandai-pandai la kontrol jiwa tuh kalau memang betul kamu dah jatuh cinta. apa lagi. cepat-cepat la kawen.. ^^

ahaakk!

* deep inside : y me still single??



-THE END-

5 comments:

Anonymous said...

senang cerita la gadie... suruh dia p tunang ko cpt2 ;~D

Apple said...

ah sepa yg ko cakap ni? ahaha

Anonymous said...

psl ko la yg sa ckp be gadie hahahahah

Anonymous said...

kawen jak cpat2x...

Apple said...

lama leh sa mau kwen.. ahaha