Sunday, October 24, 2010

rasa kehilangan


sad ....
this all in my heart now....
i don't know why...but surely...
i lost something that i really love very~ much!
i lost him..
sebenarnya i really love him bah...
ahahah..saya malas jak mau cakap....
dari mula kami kenal...
i love him...

then.....
last night...
i call him...
i don't how....
mcm bgaduh pulak kami.....
saya xtau yg dia marah tang 'benda2' 2..rasa bersalah juak la...
tapi saya suka la bila dia marah..
ahahhaha aneh..
mungkin ni semua salah saya la kan..
huhu..ntah apa utak ni....
apa yg saya tau sekarang....
saya amat~~
MISS HIM.....!!
cynta qu...miss u soo much la...

saya sayangkan hubungan kita jua bah ni......
saya tau hubungan kita sekadar lakonan...
and,
saya takut saya sayang dia yg betul....
'i did'nt mean to love you, but i did!"
saya amat takut kehilangan dia....

ahahah bah sudah la kaye...
yg lalu 2 lalu la kan...
i want this relationship bah,,
huhuh...
'walau raga kita terpisah jauh namun hati kita selalu dekat"

"kekuatan kita xkan pernah rapuh terpisah ruang dan rapuh"

I JUST MISS U SOO MUCH!

No comments: