Thursday, October 28, 2010

mamat anti pompuan~


ada mamat ni....
ada aku baca blog dia....
lor~ then aku berfikir...mamat ni anti pompuan ke pa??
gay???
xtau nak nak cakap apa....papun...aku rasa mcm dia sorg je la paling baik kat dunia@malaysia ni..
bukannya aku terasa pun apa yg dia cakap 2...aku ni baik..
(sambil merasa ke'poyo'an itu) yela bukan semua kan orang ni baik...kekadang...
muka jew baik,...(dalam setan jenis apa pun xtau...)
aku suka juga la baca blog dier~ 2...tapi kekadang mmg manyakitkan hati manusia la juak kan....
laa~ mamat seekor ni...entry ni mcm nak tunjuk dia 2 baek punyerr~
sila baca ini he said like this~


1.salah kew kita nak letak song kat blog?? suka hati koe la labuu...blog aku...suka hati la nak letak apa entry sekalipun kan....


laa~ mamat ni...
tapi...aku respek la kat mamat ni...berani juak dia kutuk wanita..
kan ke wanita ni yang akan jadi bini dia??
mak dia,nenek dia kan wanita juak??
laa~


dah3~ aku malas dah nak cari pasal ngan mamat...susa sangat cakap tang pompuan....dia 2 llaki xsedar ke??
spesis yg dah nak pupus..~


out...out...out..masa jeles ngan aku! dadaa~
control jiwa wahai cik apple^^

No comments: