Thursday, October 28, 2010

friend is a 'mother' when we are in hostel





hari ni aku kurang sihat..ada flu- low grade fever...
adehh~ bencinya .xlama g EXAM...habis la kalau flu2 tym exam...nak study susah...nak jawab exam susah..nak idop pown susa...nak bmanja ngan mak~ alaa..mereka jaoh sangat la~ aku kat ujung dunia,mereka kat ujung belah 2 lagiT__T
aku call tadik...laa bz kew?
sedih pulak hati ni..pas 2 mak ada call aku balik...tapi xjwab...hp'sony aku 2 soy'
hp 1 lagi tgal kat bilik...(mak call tym aku dalam class)..2pasai la...klu aku kat umah kompem(mak cuci telinga-tapi best gak...rasa d manja....hihi )
boleh mintak hntar makan kat bilik..mamam kt bilik je(ala2 tuan puteri)...
hihi^^

pas mak...ni ada leh sekor ayam call(call yg unwanted)
amat meloyakan gerangan c pemanggil itu...aish..!
)kekadang aku amat kesian kat mamat* 2(
opsss~!
xreti nak lepaskan aku ke???
adehhh! aku dah bosan ngan ko tau x!!!?
dah3~
melalut dari tujuan sebenar uda ni.sebenarnya aku nak ceta perihal ibu2 yg kat dalam hostel ni.
*mereka adalah kwan2 baik aku
dah tym2 aku kurang sihat ni(tanga Allah syg)
mereka pun menunjukkan la kasih sayang pada diri apple ni...i
ingatkan makan,ingatkan aku makan ubat~
mcm mak aku btol..siap bagi warning g(style mengencang gitu~)
namun begitu..aku happy dapat KAWAN yang best mcm korang!!
i LOVE YOU ALL la!!


muahx! kiss2 kamoo~

alamak aku flu pulak..hihihi~

No comments: