Friday, September 5, 2014

kerepek #3

Photobucket
aaa nak tidur awal. tapi penangan white coffee sangat tak mengizinkan saya untuk tidur.  jadi memandangkan saya tengah bosan tahap melampau. jadi inilah masa nya nak update belog neh. biarlah msa bosan neh la saya punya tahap merepak melampau2 sampai  muntah pelangi. huu,,
baru lepas layan anime. eh sedihnya, haha apasal semua yg saya buat hari neh buat sy sedih pulak, huh., mood: mellow.
so masa neh la yg terbaik nak merepek. sebenarnya saya oncall malam neh. malas lah stay sorg2 kat rumah. so i p keningau lepak w kazen. haha esok ada 10k langkah. haha. terpaksa la bangun awal, ngee . y dah nekad nak kuruskan badan ( tiap takut ada azam mcm neh) . rasa tertekan pulak kalau badan besar semacam. huhu. ee.. kurang keyakinan unutk melaram. haha. kalau selfie harap muka ja la yg terpaksa edit pakai 360. haha tp kalau tgk in person. alahai. minah gendut mana pula neh. wkwwkw. jan harap wajah ja.ee. merepek pasal berat pulak. ee. memendangkan saya xda kawan nak p makan dah, so, mula la mood malas makan macam zaman dahulu kala. tiap petang kalau rajin saya nk p joging. huhu.
aktif balik. bagi fit kaki. setakat naik turun bukit depan klinik apa la sangat. Haha jan riak.. haha. kalau esok sy xdapat round komplex 6x, mmg akan buat intensive training la. eh lemahnya kaki neh. tangan apatah lagi. sit up? pumping? xdpt buat dah., padahal masa sekolah dulu break dance senang ja pun buat. haha, pumping pun senang ja., now? aiyaaa.. im so depressed with my weight. overweight punya orang. bikin malu punya lemaks! hhuu..
okeh. first step.
- set goal. *47 kg. (minima) 52 ( max)
- reduce sugar and carbohydrate intake
- excersise regularly. haha
- detox
-maintain

haha ambitious sungguh. semoga hujung bulan9 neh saya hilang 5kg. huhu., current weight (56,3). 
aww itu sangat berat yaa? saya pun hairan macamna saya boleh pelihara lemaks sebanyak neh. huu. sangat berjaya., haha. if my fat can make money, i'm billionaire.. hehe.
eh cukup panjang dah.? whaaatt?? not yet. haha. 
i better get off from this lappy. tired, but not sleepy. i wanna watch some anime. but. urghh, maybe im just not in mood to do so. erkk.. kbai. malas dah menaip. huhu

No comments: