Wednesday, May 15, 2013

karoke party

Photobucket

asslammualaikum  wbt.. wehee eh jam berapa uda ni.. tidak habis-habis karoke with ma rumate. mmg malam  ni mood mau karoke. 
ala karore dekat karoke party ja pn..
 mau address dia.. jap  k..


haha ni la.. boleh nyi n lawan2 sora dgn yg lain.. walaupn saya tak padai sangat nak menyanyi.. tapi selalua top 5 juga la. haha

sebab emm. ah kalu dah main game ni tau la. hehe.. okay2... sepa ada masa meh battle dengan saya.

dulu battle game dengan saya. sekrang battle main karoke pula..

huuu.. im stil sad.. my lappy lama rosak. huu..

oh all my game ada dalam sana.. macam na la ni. 

semua file2 since 2008 ada dalam san.. huuu banyak  nya kenangan dalam sana oo.. alaal..

sedih tahap melampau bah ni.. hahaa..

uii.. jam berapa sua ni.. nt lambat bangun p keja maa.. huu
tadi pagi pn lambat bangun p keja.. huhu

tapi xpa.. saya bosss.. ahahaha perasan ja .. mati la kalau big boss tau kan.. hihihi...

oh belog.. sakit belakang saya.. 

m
aiseh...

eh off dulu la...


selamat malam...

No comments: