Saturday, May 25, 2013

itukah saya yang dulu?

Photobucket
well bloggy.  its been a while since i writing on this my one n only blog.
huhu. 
oh bila baca balik segala entry saya dulu. omg.

i was thinking.. hmm? itukah saya yang dulu. saya yang masih belasan umur dan masih berfikiran emo? wahh. saya pun tidak sangka. 

saya yang sekarang.
seorang yang membosankan ( i guess )
enjoy is not my hobi anymore
alahaii.. bebanan kerja yang semakin meningkat
tanggungjawab semakin banyak untuk dipikul
a dull person ( dulu sangat suka bergaya n follow fashion ) tapi sekarang keluar p mana-mana pun hanya pakai t-shirt sahaja.

no more heel. 
no more cry baby.

hm. ini adalah entry saya beberapa tahun yang lalu..

sila klik sini untuk mebaca post saya beberapa tahun yang lalu. hehe.

saya dulu sangat berbeza dengan saya yang sekarag.

oh dulu sangat gila game sampai sehari sebelum exam saya masih berdepan dengan Diablo. 
now. saya berdepan dengan candy crush. nasib baik.

saya bukan hamba game anymore. 
and yes. im still a very busy woman, eh woman? ahah oo i am 23 years sudah o
eh dah lewat.

its 2,19 am..

rumate ody slept

wasalam.. selamat malam

No comments: