Saturday, March 31, 2012

my boyfie only 8years old

Photobucket


hello.. okay pada awal bulan april ini, saya ingin mengarut.
see? nampak gambar di atas?
tuh la boyfie saya yang berumur 8tahun.
his name= epul..
tym ni saya umo 20 kut.

alaa saya bukan PEDOPHILE la..
oh no! pliss jangan fikir yang bukan2 kay..
i ni normal tau..

haha.. 
dah ada buah hati kut.. ( d masa hadapan )

bukan boyfie betul la. budak ni i jumpa masa camping kat kg.masilau dulu.
dia agak rapat dengan i.
manja dengan i.
hihi..
budak kn.. so i pun manja kan dia. hihi..

satu hari .. my senior cakap

" gadie, kau tau, budak2 sekarang umur 7,8 tahun pun pandai bernafsu sudah tau"

mendengar statement akak senior tuh. i pun rasa ngeri.

epul tuh plak agak manja dan xnak bpisah dengan saya.. hihi

then,
i cakap dengan epul..

"pul, kita break la"

haha..

bayangkan saya cakap macam tuh sama budak2. aduhai..

tp saya tengok budak tuh macam sedih dan nak menangis.

pastu.. dia lari laju2 kalah watson nyambek. hihi

sepanjang hari tuh, dia xtegur saya. 
bila saya tegur dia.. dia xlayan. amboi...

masa last day tuh.
dalam kereta dah ni nak balik..

dia bagi pesan dengan kawan saya yang dia benci saya.

amboi. sedih..

ala budak2..

hahaa...

sekian cerita melalut saya pada bulan april ini.. enjoy !

2 comments:

Aretikz said...

Andu.. kesian bebudak.. ko memang kejam.. haha.. tu la.. dgn aku xnak.. ahakz..

apple said...

haha..
manada oo..

2la sa mgurat ko inda mau layan.. haha