Thursday, August 5, 2010

LAPTOP APPLE~

oiii!!! ni ada barang..!! baik punya~~ laptop APPLE jenama tempatan... saper nak beli sila hubungi no.. 019(tekan2 tak dapat) muahahaha jangan terpedaya dengan laptop APPLE yang lain... hanya ini yang paling ORI punya!!

klu korang cari kat mall~~ kompem!! tak jumpa punya.... ahahah sila la temui agent kami yang sah d lorong2 gelap...
ape yang aku merepek ni???
ahahha
sebenarnya aku nak sangat ade laptop APPLE..
tapi harga sebijik pon da boleh deposite sebijik kereta~~
muahhahaa...
ada hati mau beli kete...
gaji pon xdok!!
aahahha
elaun aku belajar jadik nurse

bulanbulan pon nda cukup...
rm621....

alamak!! nak makan pun x cukup!!! uwaa!!

...
ok la sampai sini je kut untuk petang yang indah nan damai ni...
aku nak chow luk~!!!!

ader class la plakk...
pening kepala den nak berfikir!!!
uwaa!!



2 comments:

MohdYusree said...

Hey awak... Sya nak sgt laptop Apple tu... Seriously cntik la wei... Hehehe...

apple said...

muahahha..amik la klu awak nak....cantik x??ahah golden gitue~~