Sunday, August 8, 2010

blood donation tragedy

hari ni...ADA kempen DERMA DARAH...
kat HOSPITAL DUTCHESS OF KENT
saya dengan bangga nya pg la menderma darah...eheheheh
lalalalalla~~
darah saya jenis O...
pergi la c apple ni register...
lalalalalala~~~

yay!!
lAYAK MENDERMA....
Hb13.1...
wow!! baru 4hari bhenti period..
mmg panghasilan darah yang maju la..eheheh^^

pernah ka anda menderma darah..??
menderma darah adalah 1 pengalaman yang mat best dan mengeri kan..
alamak..!!
skema la pulak!!
muauhahaa

sebenarnya saya xboleh derma darah kuz saya ada HEART CASE..
my syg pun marah tadi pergi derma darah..=.="

tapi akibat DEGIL....
ni la akibat nya..
ahaha
before kena BLEED 2...
paling bising teriak2 takut..tapi mau derma juak !!
ahahaa^^

sampai orang sebelah pun hilang semangat mau menderma..ahahahah
nasib ada kawan ku c AYUE dan TIKIN bagi SOKONGAN EMOSI..
THANKS A LOT my dear friend....dapat jua aku menjaya kan sesi menderma darah..
diri ini sungguh takut pada darah dan jarum....+.+



arghh~~ nasib baik la kena inject LA guna ID je..
uhuhuh
pakcik yang bleed 2 pun baik..

emm
after dah derma darah...


hati pun da senang...ehehhe dah lepas...
tanpa ada rasa sebarang ketidakselesaan....ehehe^^

dapt lagi 1cross dalam sijil derma darah 2..


lalallala~~~

pas habis....
aku pun pergi la duduk2 kat kerusi...
entah macam mana....tetiba jew rasa pening...
dan...
AKU PITAM..........
alamak malu nya...anyway..thanks kawan2 korang bersusah payah nak angkat apple berat 50 KG...
terharu aku..
eheheheheh

lalalall~~
alamak dah jam1 pagi rupanya!!
sok ada class..
belum iron uniform lagi...uwaa!!!

Ok next time aku update lagi blog ni...ahahaha

nite...
love Allah..love my family...love u all....love him...love my friends...
muah3x!!

No comments: