Monday, March 30, 2015

Al-Fatihah

Photobucket
29 march 2015 saya dikejutkan dengan berita pemergian ibu mentua saya. meskipun cuma kenal dalam kurang dari 3 bulan. namun kehilangan tetap dirasai.
saya masih ingat ketika pertama kali saya call mak. berdebar juga hari. tapi tetap saya gagahkan untuk mendail. 
tapi bila dah cakap dengan mak, rasa macam dah lama kenal. arwah mak seorang yang baik dan peramah.  ingat lagi mak ucap terima kasih sebab call dia. 
masa bertunang dulu itulah pertama dan terakhir jumpa mak. hati nak sangat p KL jumpa mak masa dia sakit, tapi apakan daya. keadaan saya masa itu tak mengizinkan. sedih sangat sebab tak sempat nak berbakti, xsempat nak rasa ada dua mak. mak dah pergi dahulu.

semoga roh mak mentua saya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. amin insyaAllah.

No comments: